in

جلوگیری از خستگی قبل از شروع به عکاسی !

جلوگیری از خستگی قبل از شروع به عکاسی !

چند تمرین قبل از شروع به عکاسی حتما در هنگام عکاسی بارها احساس درد در ناحیه‌ی گردن و سرشانه یأ کمرخود داشته اید !
نمی‌خواهم راجع به این که بدن شما آمادگی جسمانی خوبی دارد یأ ندارد صحبت کنم .
۵ تمرین را  در این مقاله مرور خواهیم کرد که باید قبل از عکاسی انجام دهید ، بعد از انجام روتین این تمارین به مدت تنها ۱۰ دقیقه قبل از شروع به کار . در زمان کوتاهی خواهید دید که زمان بیشتری را بدون درد و یأ خستگی‌ عکاسی خواهید کرد .
به یاد داشته باشید که ورزش در بهبود سرعت گردش خون شما تاثیر مستقیم دارد و این نکته به تغذیه بهتره مفاصل و عضلات شما کمک خواهد کرد.

(برگرفته شده از نوشته های ANSEL ADAMS )

فایل های اصلی این مقاله از بین رفته و قابل بازیابی نیست … ادامه رو دوباره اینجا با متن توضیح می دهم

گرم کردن گردن :

گردش ارام گردن (لطفا ارام ترین حد ممکن باشد) تا ۲۰ ثانیه … و نگه داشتن ۱۰ ثانیه در ۴ جهت سر ( چپ، راست و..)

گرم کردن پنجه:

۲۰ بار انگشتان خود را باز و بسته کنید..(به صورت مشت و پنجه کاملا باز)

 نکته :  لطفا تمام این تمارین را به صورت آهسته و با صبر انجام دهید . (به ویژه باره اول) و زمان تمرین را به طوری  تنظیم کنید که حدود ۱۰ دقیقه به طول انجامد.

با آرزوی موفقیت و پیشرفت شما  !

نظرتون راجب مقاله چی بود؟

100 امتیازها
Upvote Downvote
ساخته

درباره نویسنده : الیاس ملک پور

افتخار میکنم اطلاعاتی که در اختیار دارم رو با شما عزیزان به اشتراک بزارم امید وارم از وب سایت لذت ببرید .

سابقه کاربر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.